Sunday, October 02, 2011

Let The Joy Begin

Entah mimpi apa, entah dorongan apa aku menyelongkar laman ini yang lama telah aku simpan di sisi. Terlalu memikirkan apakah yang mahu aku tuliskan sehingga aku tidak menuliskan apa-apa disini. Seolah aku telah mati.

Hari ini, aku hidup sedikit dari kematian kejap itu kerana kata-kata ini. "Orang berilmu hidup dengan bertindak, bukan berfikir tentang bertindak." ~ Carlos Casteneda dan juga, "Anda tidak boleh menempa nama dengan apa yang anda AKAN buat." ~ Henry Ford.

Tidak mengapa blog ini tidak dibaca, menulisnya bukanlah bertujuan supaya dibaca tetapi bertujuan yang ianya ditulis (It's not about being read, it's about being written).

Hahaha...indeed, aku seorang deep person. Menyukakan diri sendiri, adalah tugasan sendiri..yeehaaa..hanya suamiku yang memahami diri ku, walaupun kadangkala dia semacam lost juga dengan lautan jiwa mana yang aku sedang duga. Hah...tak mengapa, let the joy begin. ;)


No comments: