Thursday, July 17, 2008

Cuba-cuba Kamera Baru di Taman Burung KL


Masuk taman burung, tapi bunga jugak subjek yang disukai. hehe..





Jangan la segan-segan, menyorok pulak dia di balik batu tu.






Sedapnya buah betik ni, baik aku makan cepat. Sebelum depa yang lain datang.




Eh, mana ada aku makan. Aku pun tak sempat jamah betik tu, ada burung lain kebas.



Akulah paling jelita di taman ini. Tak percaya ke.

8 comments:

Zalisa Maz @ ZN Isa said...

ups! ingatkan salah rumah. hitam gelap ;)

fssf said...

hehehehe ...mai ke blog resensi aku ...

sf

Ainin Naufal said...

tu diaaaa, tayangan perdana dah bermula. Sabtu depan kita jumpa kat PKNS. Kami turun sana ramai-ramai.

Ariyatna Adri said...

kak zalisa, tak salah rumah, balik rumah lama. rumah baru terang sangat.

sf, pengulas yang bernas tu.

kak ainin, sori ler, tak dapat balas sms. kering hehe. Perasmian MB hari sabtu tu. InsyaAllah turun, nak click2 kamera slr kiter.hehe...

Ainin Naufal said...

alamak, tersilap le. bukan sabtu depan, tapi depannya satu lagi. 2 ogos tu. tapi kangaq duk sana hari2 tau. pi le jengah dia, sian dia tak de kawan. kekeke.

IdzaRis said...

cantikkkk sgt gambo...

Mersik said...

Salamz Ariyatna - wahh umah baru nampak. Mana chatboxnye?

Apa2 pun selamat kembali ke alam maya. Seronok dapat berjumpa lagi. salam ceria..

Ariyatna Adri said...

aininnaufal, dah jengah dah. hari2 dia dok ngorat anak dara

idzaris, terima kasih.

pokcik mersik, ni lah rumah asalnya. chatbox kena sekatan, susah sket.

pok cik sori, sibuk sesangat hari tu. kalau x bleh kita sembang2 sambil minum teh o kurang manis. hehe